< Stretching la birou. Curs susținut de către Office Therapy

Curs de stretching la birou

Cursurile de stretching oferă o pauză mentală de la rutina muncii și determină reducerea stresului și a problemelor de la nivelul mușchilor scheletici.

Care sunt beneficiile?
  • Scade riscul de probleme la nivelul mușchilor scheletici/leziunilor traumatice cumulative
  • Reduce uzura articulațiilor, rigidității și durerilor articulare asociate osteoartritei
  • Timpul de reacție, echilibrul și postura sunt îmbunătățite
  • Reduce oboseala musculară și durerile musculare
  • Reduce riscul de rigiditate și dureri musculare la nivelul coloanei lombare, cervicale, umerilor, genunchilor, șoldurilor, coatelor, încheieturilor mâinilor și palmelor
  • Crește nivelul de energie, determinând o circulație mai bună a sângelui și a substanțelor nutritive către mușchi, tendoane și articulații

Exercițiile trebuie să fie efectuate în conformitate cu modul și recomandările făcute în continuare.

Puteți urmări programul extins pe o zi sau pe o săptămână pentru a lucra toate părtile corpului, exercițiile putând fi practicate câțiva ani (la gât, de exemplu), în functie de nevoile dumneavoastră.

Executați pentru o perioadă îndelungată exerciții dimineața și după-amiaza.

Pentru a asigura regularitatea, se recomandă practicarea exercițiilor cu colegii la locul de muncă, la ore fixe (stabilite). De exemplu, puteți executa exerciţii înainte / după pauză sau înainte / după masa de prânz.

Principii importante în efectuarea exercițiilor
  • Efectuați toate exercițiile lent și controlat.
  • Efectuați constant exercițiile propuse.
  • Nu forțați niciodată. Efectuați exercițiile lin și controlați respirația.
  • Acordați atenție următoarelor aspecte atunci când efectuați exerciții:
    • Dacă nu aveți obiceiul de a face mișcare sau dacă nu practicați niciun sport, începeți cu câteva exerciții, apoi creșteți numărul exercițiilor de-a lungul timpului.
    • Opriți efectuarea exercițiilor imediat dacă simtiți amețeli, greață sau durere bruscă (cum ar fi de exemplu, crampe musculare).
  • Dacă suferiți de boli cardiovasculare, dacă luați medicamente împotriva tensiunii arteriale sau dacă aveți probleme cu spatele, asigurați-vă înainte de la medic ca aceste exerciții sunt potrivite pentru dumneavoastră.
  • Nu uitați să beți suficientă apă în timpul zilei (minimum 1,5 – 2 litri).
Pauze active = exerciții

Indicații de efectuare ale exercițiilor

  • Încercați să faceți exercițiile cât mai atent cu putință!
  • Mai puțin înseamnă mai mult!
  • Acordați atenție semnalelor corpului. Ce lucruri importante vă comunică?
  • Atenție la respirație!
  • Exersați atât timp cât vă face plăcere.
  • Încercați să vă mențineți capul și trunchiul drepte în timpul efectuării exercițiilor.
  • Relaxați-vă umerii!
  • Comparați-vă senzațiile fizice înainte și după exerciții.

Începe să tastezi termenul de căutare mai sus și apasă Enter pentru a căuta. Apasă ESC pentru a anula.

Înapoi sus